کد خبر: ۲۱۴۷۲۳
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۷/۲۲

تقدیر وزیر کار از بانک پارسیان در راستای تحقق اهداف زیست‌ بوم ملّی اشتغال

تقدیر وزیر کار از بانک پارسیان در راستای تحقق اهداف زیست‌ بوم ملّی اشتغال

وزیر کار از حسن همکاری و تلاش‌ بانک پارسیان در تحقق کمی و کیفی اهداف دولت در برنامه زیست‌بوم مّلی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از مشاغل خانگی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صولت مرتضوی با اعطای لوح تقدیر به کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان از حسن همکاری و تلاش‌ها در راستای تحقق کمی و کیفی اهداف دولت در برنامه زیست‌بوم مّلی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی از منابع تکلیفی و بودجه سنواتی و حمایت از مشاغل خانگی تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش،  بانک پارسیان با تحقق 115 درصدی بودجه تکلیفی ابلاغی سال گذشته، بهترین عملکرد را در حوزه اشتغالزایی ثبت و بالاترین درصد عملکرد را در بین بانک‌ها از آن خود کرد.

بانک پارسیان با برنامه ریزی و هدف گذاری سال گذشته با تخصیص هدفمند اعتبار به طرح ها و پروژه ها، سهم قابل‌توجهی در ایجاد فرصت شغلی بدست آورد. به‌طوری‌که بر اساس کارنامه عملکرد توانست با ایجاد 47 هزار و 538 فرصت شغلی طی سال قبل در بخش‌های مختلف خدمات، صنعت و معدن و کشاورزی، متناسب با سهم از نقدینگی در این مهم نقش آفرینی کند.

بنا بر اعلام دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تهران، بانک پارسیان با ایجاد 4500 شغل مستقیم در این استان طی سال 1401، رتبه نخست ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری را با تحقق 180 درصدی بودجه ابلاغی در جزء 2 بند ب تبصره 16 بودجه سال 1401 در بین بانک‌ها کسب کرد .

همچنین در سال 1400 نیز بهترین عملکرد بین بانک‌ها را در حوزه حمایت از محرومان با تحقق 106 درصدی بودجه ابلاغی در بند ب تبصره 16 با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی به نام خود ثبت کرده بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ