کد خبر: ۲۱۴۷۳۸
۹:۴ - ۱۴۰۲/۷/۲۳

کارگردان معروف و خالق فیلم های هامون، مهمان مامان و.... به قتل رسید!
شب گذشته به همراه همسر:

کارگردان معروف و خالق فیلم های هامون، مهمان مامان و.... به قتل رسید!

داریوش مهرجویی کارگردان معروف و خالق فیلم هایی ماندگاری چون هامون، مهمان مامان ، اجاره نشین ها شب گذشته به همراه همسر به قتل رسید!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شب گذشته داریوش مهرجویی 84 ساله و همسر وی وحیده محمدی‌فر در ویلای شخصی‌ واقع در زیبادشت مشکین آباد کرج به قتل رسیدند و حادثه از سوی دختر مهرجوبیی به پلیس اطلاع داده شد.

براساس این گزارش، پلیس و محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما این خبر را تایید کردند و گروه های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات را آغاز کرده‌اند. طبق شواهد قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز هم اعلام کرد: طبق اظهارات مونا مهرجویی، مرحوم مهرجویی حدود ساعت۲۰:۵۰ روز شنبه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید که وی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدر می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل شده و مشاهده می‌کند که پدر و همسرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

سخنگوی فراجا هم وعده داد عاملین این اقدام وحشیانه بزودی دستگیر می شوند.

داریوش مهرجویی کارگردان معروف سینمای ایران و خالق آثاری چون گاو، هامون، دایره مینا، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، بانو، لیلا، مهمان مامان، سنتوری و...  بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ