کد خبر: ۲۱۴۹۵۶
۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۸/۱

سامانه جدید کارگزاری بانک کشاورزی راه اندازی شد/ افزایش انتخاب مشتریان

سامانه جدید کارگزاری بانک کشاورزی راه اندازی شد/ افزایش انتخاب مشتریان

کارگزاری بانک کشاورزی سامانه جدید و موازی برخط آنلاین پلاس را با هدف افزایش حق انتخاب سهامداران حقیقی و حقوقی راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وعده ماه گذشته کارگزاری بانک کشاورزی مبنی بر راه اندازی سامانه جدید برخط آنلاین پلاس تدبیر محقق شد و در کنار سامانه معاملات رایان هم افزا قرار گرفت.

براساس این گزارش، سهامداران حقیقی و حقوقی با این رویداد می توانند با سلیقه خود از هر سامانه ای که راحتر باشند برای انجام سفارشات و معاملات و ابزارهای نوین بازار سرمایه، استفاده کنند. سامانه جدید دارای قابلیت های معاملات آپشن (آتی سهام) و… بوده و متقاضیان استفاده از این خدمات می توانند با اعلام به کارگزاری از این دسترسی بهره مند شوند.

این امکان در حالی بعد از طی مراحل آزمایشی نهایی شده که مهمترین و اصلی ترین ویژگی این رویداد، افزایش حق انتخاب مشتریان کارگزاری بانک کشاورزی در استفاده از دو سامانه برخط فعال و همچنین افزایش سرعت عمل هنگام بروز اختلال سراسری است.

سامانه معاملات برخط آنلاین پلاس علاوه بر دارا بودن تمام ابزارهای معاملاتی مورد نیاز، دارای واسط گرافیکی کاربر پسند نیز بوده که می تواند موجب جلب رضایت خاطر کاربران برخط کارگزاری بانک کشاورزی باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ