کد خبر: ۲۱۵۰۹۶
۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۸/۶

گروهای مقاومت در حمله به نیروهای آمریکایی از تهران دستوری دریافت نکردند
طیق گفته وزیر خارجه:

گروهای مقاومت در حمله به نیروهای آمریکایی از تهران دستوری دریافت نکردند

پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، سوریه و لبنان با حمله موشکی و پهپادی، مواجه شدند و به گفته وزیر خارجه، گروهای مقاومت مستقل عمل کرده و از تهران دستوری دریافت نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از المیادین، حملات به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، سوریه و لبنان، تشدید شده و نیروهای آمریکایی بعد از حمله پایگاه های عراق در منطقه خراب الجیر و التنف سوریه هم مورد حمله موشکی و دو پهپاد قرار گرفتند.

براساس این گزارش، حسین امیر عبدالهیان وزیرخارجه هم اعلام کرد: حمله به نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق ربطی به ایران ندارد. گروهای مقاومت مستقل عمل می‌کنند و از تهران دستوری دریافت نکرده‌اند و نیروی جدیدی هم اعزام نشده اند اما در خصوص تحولات منطقه هم صرفا تماشاگر و ناظر نیست.

وی در مورد جنگ حماس و اسرائیل و با اشاره به بیانیه سازمان ملل مبنی بر برقراری آتش بس فوری، گفت: امید است در آینده نزدیک، تحولات مثبتی در مسیر ابتکار سیاسی رخ دهد اما دود تداوم مسیر جنگ در منطقه به چشم جنگ افروزان هم خواهد رفت. هر زمان که لازم شود تهران متناسب با مسائل و امنیت ملی و شرایط منطقه، تصمیم می گیرد. اگر اسرائیل جنگ را متوقف نکند و به کشتار و جنایات ادامه دهند، باز شدن جبهه‌های جدید غیرقابل اجتناب است

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ