کد خبر: ۲۱۶۶۴۶
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۸/۲۷

افزایش ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی یارانه ها برای  امنیت غذایی کودکان!

افزایش ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی یارانه ها برای امنیت غذایی کودکان!

معاون وزیر تعاون از افزایش ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی یارانه ۱۲۵ هزار خانوار با هدف افزایش امنیت غذایی کودکان خبر داد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا عسگریان گفت: مقرر شده با همکاری وزارت بهداشت و وزارت رفاه به خانوارهای دهک‌های یک تا 7 که نمودارهای رشد کودکان آنها دچار اختلال است، 600 هزار تومان تا یک میلیون تومان اعتبار بیشتر برای خرید اقلام غذایی تعلق گیرد. این طرح برای امنیت غذایی کودکان بوده و خانوارها توسط وزارت بهداشت شناسایی شدند و تنها ویژه خرید از اقلام طرح کالابرگ الکترونیک است.

وی افزود: حدود 125 هزار خانوار در این طرح شناسایی شدند که به کالابرگ الکترونیک دهک‌های یک تا 5 به ازای هر بچه دارای مشکل در رشد یک میلیون تومان و برای خانوارهای دهک‌های 6 و 7، 600 هزار تومان اضافه می‌شود.

عسگریان ادامه داد: 16 قلم از مواد غذایی برای خرید در این طرح در نظر گرفته شده و به خانوارهای مشمول طرح از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود. خانوارها با نصب برنامه شما (شبکه ملی اعتبار) نیز می‌توانند از مشمولیت در این طرح مطلع شوند. همچنین فهرست تمام فروشگاه‌های فعال در اجرای طرح در این برنامه موجود است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ