کد خبر: ۲۱۶۸۴۴
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۹/۴

بیت کوین از ۳۷.۷ هزار دلار عبور کرد/ پیش بینی ۲۳۰ هزار دلای تا سال۲۰۳۰!

بیت کوین از ۳۷.۷ هزار دلار عبور کرد/ پیش بینی ۲۳۰ هزار دلای تا سال۲۰۳۰!

قیمت بیت کوین به دلیل استعفای مدیرعامل یکی از بزرگترین صرافی ها به ۳۷.۷ هزار دلار رسید و پیش بینی شد تا سال ۲۰۳۰ به ۲۳۰ هزار دلار برسد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کریپتو نیوز، در پی استعفای چانگ پنگ‌ژائو بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی بایننس ( بزرگترین صرافی سال ۲۰۱۸ از نظر حجم معاملات ) به دلیل نقض قوانین مبارزه با پولشویی، بیت‌کوین برای دومین روز متوالی در مسیر صعودی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، بزرگ‌ترین دارایی کریپتو بار دیگر کانال 37 هزار دلاری را فتح کرد و در روند معاملاتی دیروز با 37.7 هزار دلار معامله شد. اقتصاددانان بر این باورند پس از رسیدگی به تخلفات مالی مدیرعامل بایننس، قیمت این دارایی به بیش از 40 هزار دلار نیز خواهد رسید.

تیلن اقتصاددان این حوزه نیز برآورد کرد بیت‌کوین تا پایان این ماه با احتمال 80 درصد از 38 هزار دلار فراتر رفته و پس از آن در دسامبر به احتمال 90 درصد به بیش از 40‌ هزار دلار خواهد رسید.

آمارها حاکی از آن است بیت‌کوین با گذر از کانال 38 هزار دلاری در سقف یک سال و نیمه قرار می‌گیرد. رویداد اخیر و پیش از آن انتشار گزارش‌های اقتصادی آمریکا سبب شد تا پیش‌بینی تحلیلگران در خصوص قیمت این دارایی در سال‌های آینده مورد اصلاح قرار گیرد. قیمت این دارایی تا پایان سال 2023 بین 35 تا 40 هزار دلار، سال 2024 به 50 هزار دلار، سال 2025 به حدود 70 هزار دلار، سال 2026 بین 85 تا 100 دلار، سال 2027 به 120 هزار دلار، سال 2028 به 150 هزار دلار، سال 2029 حداکثر به قیمت 185 هزار دلار و این روند صعودی تا سال 2030 نیز ادامه‌دار خواهد بود و قیمت این دارایی به 230 هزار دلار نیز خواهد رسید.

گرچه روند قیمتی بیت‌کوین این پیام را می‌دهد که لیدر بازارهای ریسکی قیمت‌های بالاتری را می تواند نسبت به پیش‌بینی‌ها مشاهده کند اما از اثر سیاست‌های کلان آمریکا نباید غافل شد. زیرا نوسانات بهره بر نوسانات دلار جهانی اثر گذار بود. بی‌شک افزایش یا کاهش شاخص دلار اثر مستقیمی بر بازارهای جهانی داشته و می‌تواند قیمت دارایی بازار طلا و رمز ارز را تحت تاثیر قرار دهد.

در نتیجه پیش‌بینی‌های ارائه شده حداقل قیمت بیت‌کوین در سال‌های آتی است و این دارایی محبوب ظرفیت بیشتری برای رشد خواهد داشت. پژوهش‌ها حاکی از آن است بیت‌کوین با وقایع پیش آمده، می‌تواند در سال 2024 از کانال 100 هزار دلاری نیز عبور کند. بدون وقوع رخدادی غیر منتظره در این بازار این دارایی در سال 2025 به قیمت 177 هزار دلار نیز خواهد رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ