کد خبر: ۲۱۷۶۰۴
۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲

پیش بینی هدف اول میان مدت شاخص در محدوده دو میلیون و ۳۵۰ هزار واحدی
تحلیلگر بازارسرمایه اعلام کرد :

پیش بینی هدف اول میان مدت شاخص در محدوده دو میلیون و ۳۵۰ هزار واحدی

تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به تثبیت شاخص در محدوده ۲.۲ میلیون واحدی، پیش بینی کرد هدف اول میان مدت این متغیر، محدوده دو میلیون و ۳۵۰ هزار واحدی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ملک لی درباره آینه کوتاه مدت شاخص بورس که بعد از ماه ها قادر به ورود و تثبیت کانال 2.2 میلیون واحدی شد به باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: شاخص کل هفته گذشته با دو میلیون و ۱۵۸ هزار واحد شروع بکار کرد و در پایان هفته با افزایش حدود 2.5 درصدی به دو میلیون و 210 هزار واحد رسید تا هفته‌ای سبز در بورس رقم بخورد.

همانطور که در تحلیل هفته‌های قبل اعلام شد با توجه به حرکت مثبت شاخص و شکست محدوده مهم دو میلیون و 150 هزار واحدی، شاخص برای تثبیت و ادامه روند صعود نیاز به کمی استراحت و اصطلاحا دست به دست شدن سهام داشت که در روزهای قبل انجام شد اما با در نظر گرفتن تثبیت کف 2.150  واحدی، روند صعودی ادامه خواهد یافت و پیش بینی می شود که هدف اول میان مدت، محدود دو میلیون و 350 هزار واحدی باشد.

شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس است رشدی کمتری از شاخص کل داشت و با افزایش حدود 1.2 درصدی هفته گذشته از 752 به 761 هزار واحد رسید.

با این حال شرایط کلی این شاخص مانند شاخص کل بوده و پیش بینی می‌شود به صعود ادامه دهد. هدف اول میان مدت این شاخص نیز محدوده ۸۰۰ هزار واحد خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ