کد خبر: ۲۱۷۸۱۲
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۹

سرمایه گذاری۵.۶ هزار میلیارد تومانی
برای نهمین ماه سال ثبت شد:

سرمایه گذاری۵.۶ هزار میلیارد تومانی "تجلی" با رشد ۲۵ درصدی در صنایع بورسی

رقم سرمایه گذاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در صنایع بورسی و غیربورسی به ۵.۶ هزار میلیارد تومان رسید که در بورسی ها نسبت به ماه قبل ۲۵ درصد افزایش داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه 6.2 هزار میلیارد تومانی، عملکرد نهمین ماه سال مالی جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، بهای تمام شده سرمایه گذاری "تجلی" در دوره آذر در صنایع استخراج کانه های فلزی، فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای، تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور، فلزات اساسی و سایر صنایع حاضر در بورس بالغ بر 1.3 هزار میلیارد تومان بود که 262.3 میلیارد تومان نسبت به ماه قبل معادل 25 درصد افزایش داشت.

همچنین بهای تمام شده سرمایه گذاری در صنایع استخراج زغال سنگ، استخراج کانه های فلزی، استخراج سایر معادن، ساخت محصولات فلزی، پیمانکاری صنعتی، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات و سایر فعالیت های خارج از بورس بالغ بر 4.3 هزار میلیارد تومان بود که جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری های بورسی و غیر بورسی به 5.6 هزار میلیارد تومان رسید.

این شرکت پروژه محور از واگذاری 26.7، 10، 100، 200، 100 و 275 میلیون سهم 6 شرکت هلدینگ توسعه معادن و فلزات، صبا نور، چادرملو، سنگ آهن گل گهر، فولاد خوزستان و پالایشگاه تهران، 2.1 میلیون و 10 هزار سهم در ﺻﻨﺪوق ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ گذاری سپر ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﺑﯿﺪار و با درآمد ثابت کیان بالغ بر 1.1 میلیارد تومان زیان شناسایی کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ