کد خبر: ۲۲۱۰۵۰
۰:۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

توضیح مجلس درباره هک سایت‌ و تکذیب حقوق ۱۹۰ میلیون تومانی نمایندگان

توضیح مجلس درباره هک سایت‌ و تکذیب حقوق ۱۹۰ میلیون تومانی نمایندگان

مجلس در خصوص از دسترس خارج‌ شدن سایت‌های مجلس توضیح داد و حقوق ۱۹۰ میلیون تومانی نمایندگان هم تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس مجلس در واکنش به هک دیروز سرورهای اصلی، صحن و کمیسیون‌های مجلس و سرورهای محرمانه دبیرخانه هیئت رئیسه و دفتر ریاست و خبرگزاری خانه ملت توسط گروه منافقین، اعلام کرد: ابعاد این موضوع توسط گروه های فنی کارشناسی در حال بررسی و بزودی اطلاع‌رسانی‌ صورت خواهد گرفت.

بررسی اولیه این تصاویر نشان می‌دهد برخی از اسناد دستکاری شده و غیرقابل استناد است. به این صورت که هکرها احتمالا از طریق دسترسی محدود به برخی اسناد، اسناد واقعی را دستکاری کردند. به‌ عنوان نمونه در پوشه ای که باعنوان حقوق نمایندگان در خرداد منتشر شده یک ستون با عنوان جمع نهایی حاوی اعداد غیر واقعی درج شده که در اسناد پرداختی مجلس وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، مهدی باقری عضو کمیسیون قضایی مجلس هم در مورد انتشار حقوق و دستمزد نمایندگان، اعلام کرد: حکم کارگزینی تمام نمایندگان حدود ۲۴.۲۵ میلیون تومان و برای همه ثابت و به جز روسای کمیسیون‌ها و مسئولان، مقداری بیشتر است. اعداد و رقم‌ها ۱۹۰ میلیون و بیشتر هم واقعیت ندارد.

نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس هم گفت: آنچه که تحت عنوان اطلاعات هک شده در فضای مجازی و توسط برخی رسانه‌های خارج از منتشر شده‌، مخدوش است. دسترسی‌هایی که می‌توانست بیش از این مسئله‌ساز شود مسدود شده است.

اعداد ‌و ارقام حقیقت ندارد ‌و حقوق نمایندگان در حد متعارف و منطبق بر قانون بوده و فهرست پرداختی نمایندگان حدود ۲۵ میلیون تومان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ