کد خبر: ۲۲۱۱۳۳
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

۵۰۰ میلیونِ تومان بلوکه در بانک ها برای خودروهای وارداتی قابل برداشت شد
مدیر سامانه یکپارچه:

۵۰۰ میلیونِ تومان بلوکه در بانک ها برای خودروهای وارداتی قابل برداشت شد

مدیر سامانه یکپارچه خودرو از رفع مسدودی ۵۰۰ میلیون تومان بلوکه در بانک‌های عامل برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی خبر داد که با مراجعه به بانک ها قابل برداشت است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی تقدسی از رفع مسدودی پول‌های بلوکه مردم در بانک‌های عامل برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی از امروز خبر داد و به تسنیم، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک ها نسبت به برداشت 500 میلیون تومان اقدام کنند.

وی افزود: پایش اطلاعات ثبت‌نام خودروهای وارداتی زمان بر است و احتمالاً طی چند روز آینده اعلام خواهد شد. این هفته طرح فروش تعدادی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اجرا خواهد شد که به محض نهایی شدن جزئیات، اطلاعیه آن منتشر می‌شود.

بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه از محل مازادِ خودروهای وارد شده، متقاضیان واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری می توانستند از یکشنبه 15 بهمن‌ تا ساعت 13 چهارشنبه 18 بهمن یکی از حساب‌ها نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه را به نام خودرو وارداتی وکالتی با مبلغ 500 میلیون تومان مسدود کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب خودرو در این طرح تا ساعت 15 سه شنبه 24 بهمن بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ