کد خبر: ۲۲۱۶۳۲
۹:۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

درخواست خرید سهام پرسپولیس با چک ۲.۱ هزار میلیاردی زیرمجموعه‌ وزارت کار

درخواست خرید سهام پرسپولیس با چک ۲.۱ هزار میلیاردی زیرمجموعه‌ وزارت کار

یکی از زیرمجموعه‌های وزارت کار با چک ۲.۱ هزار میلیارد تومانی، خواهان در اختیار گرفتن ۵۱ درصد سهام پرسپولیس شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به نهادی دیگر برای حل مشکل مالکیت مشترک با استقلال مدت‌ها مطرح است اما تا کنون اتفاق خاصی رخ نداده است. پرسپولیس در آستانه انتقال به سازمان تأمین اجتماعی بود اما در لحظات آخر این سازمان انصراف داد تا مشکل مالکیت دو باشگاه پابرجا بماند.

بر اساس این گزارش، پیگیری ها نشان می‌دهد شرکت توسعه پیشروی رفاه پردیس به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت کار، چکی به‌ مبلغ 2.1 هزار میلیارد تومان آماده کرده و درخواست خرید 51 درصد سهام باشگاه پرسپولیس را داشت.

این اتفاق حدود دو ماه پیش رخ داده و این شرکت سهامی خاص تلاش کرده 51 درصد سهام پرسپولیس را در اختیار بگیرد اما با توجه به اتفاقات اخیر و اظهار نظر یکی از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی که انتقال این باشگاه را از چاله به چاه افتادن خوانده بود، موضوع فعلاً متوقف شد.

همچنین صولت مرتضوی وزیر کار دیروز از واگذاری 51 درصد سهام باشگاه پرسپولیس به مجموعه صندوق‌های بازنشستگی و دستور کار راه اندازی مجموعه شرکتی برای حمایت همه صندوق‌ها خبر داد.

با این شرایط و با چراغ سبز وزیر کار باید دید در نهایت مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال پیش از 11 فروردین که مهلت نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا است، حل خواهد شد یا خیر.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ