کد خبر: ۲۲۲۲۴۳
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۲۰

مشارکت

مشارکت "غگل"در افزایش سرمایه ۳۰۸ و ۱۶۰ درصدی دو زیرمجموعه غیر بورسی

شرکت گلوکوزان در افزایش سرمایه ۳۰۸ و ۱۶۰ درصدی دو زیرمجموعه غیر بورسی با مالکیت ۶۶ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی مشارکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت گلوکوزان از مشارکت در افزایش سرمایه 308 و 160 درصدی دو زیرمجموعه غیر بورسی با مالکیت 66 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی نماد برای بعد از ساعت 10 امروز شد.

بر اساس این گزارش، "غگل" پیرو افشای ۲۴ آبان سال گذشته، اعلام کرد: وفق صورت جلسه هیات مدیره و گزارش توجیحی افزایش سرمایه پالایشگاه تصفیه روغن خوراکی زر و شرکت صنعتی و پژوهشی زردانه، شرکت گلوکوزان مالک ۶۶ درصد سهام دو شرکت ذکر شده در نظر دارد به جهت پیشبرد اهداف طرح های شرکت های فوق در مرحله دوم افزایش سرمایه آنها مشارکت کند.

پالایشگاه تصفیه روغن خوراکی زر در نظر دارد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی طی سه مرحله سرمایه فعلی را از 10 میلیون به 4 هزار میلیارد تومان برساند. در مرحله اول سرمایه از 10 میلیون به 600 میلیارد، مرحله دوم از 600 میلیارد به 2.45 هزار میلیارد تومان معادل 308 درصد و در مرحله سوم به 4 هزار میلیارد تومان می رسد.

همچنین شرکت صنعتی و پژوهشی زردانه در نظر دارد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی طی سه مرحله سرمایه فعلی را از 50 میلیون به 2.1 هزار میلیارد تومان برساند. در مرحله اول سرمایه از 50 میلیون به 500 میلیارد، مرحله دوم به 1.3 هزار میلیارد تومان معادل 160 درصد و در مرحله سوم به 2.1 هزار میلیارد تومان می رسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ