کد خبر: ۲۲۲۲۸۶
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۲۱

رای قطعی دادگاه در مورد اتهامات اسنپ صادر شد: تایید اعلام برائت

رای قطعی دادگاه در مورد اتهامات اسنپ صادر شد: تایید اعلام برائت

طبق حکم قطعی دادگاه، تصمیم شعبه ششم بازپرسی مبنی بر رد تمامی اتهامات و اعلام برائت اسنپ و قرار منع تعقیب، عینا تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اخیرا" نتیجه نهایی پرونده شکایت شرکت تپسی از شرکت اسنپ در خصوص ادعای استفاده از سیم‌کارت‌های جعلی برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران راننده منتشر شده است. موضوع شکایت ثبت شده علیه اسنپ شامل دسترسی غیرمجاز، جعل رایانه‌ای (ساخت جعلی) و اخلال در نظم و تشویش اذهان عمومی بوده که در نهایت دادگاه هیچ کدام از این موارد را محرز ندانسته است.

براساس این گزارش این پرونده قضایی ابتدا در شعبه ششم دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای رسیدگی شد و اسنپ از تمام اتهامات مطروحه، تبرئه و قرار منع تعقیب صادر شد. شاکی به رد اتهامات و قرار منع تعقیب صادر شده از سوی دادسرا اعتراض کرد و پرونده مجددا" در دادگاه کیفری بررسی شد. اکنون دادگاه کیفری نیز اعتراض شاکی را رد و قرار منع تعقیب را تایید کرده است.

طبق حکم قطعی دادگاه، اتهامات وارده به اسنپ بی‌اساس بوده و در رای نهایی تایید شده با توجه به محتویات پرونده، تحقیقات انجام شده و لایحه اعتراضی از جانب شاکی دلیل و مدرکی که موجب تغییر رای اولیه شود، ارائه نشده است. در نهایت دادگاه اعتراض شاکی پرونده را رد و اعلام کرده تصمیم شعبه ششم بازپرسی مبنی بر رد تمامی اتهامات و اعلام برائت اسنپ و قرار منع تعقیب عینا تایید می‌شود و موردی برای تجدیدنظر باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ