کد خبر: ۳۷۷۳۴
۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۸/۸

علت اختلال سامانه معاملات ناشی از یک تصمیم جدید است/ عدم تکرار در روزهای آینده
یک مقام مسئول به بورس پرس خبر داد:

علت اختلال سامانه معاملات ناشی از یک تصمیم جدید است/ عدم تکرار در روزهای آینده

یک مقام مسئول، علت اختلال امروز سامانه معاملات و تاخیر در شروع دادو ستدها را ناشی از یک تصمیم جدید اعلام کرد و گفت: از روزهای آینده دیگر اختلالی در کار نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اختلال امروز سامانه معاملات که منجر به تاخیر در شروع داد و ستد سهام شده ، یک مقام مسئول در سازمان بورس ، علت این رویداد را به بورس پرس اعلام کرد و گفت: با توجه به متحمل شدن فشار بالای سامانه معاملات هنگام عرضه های اولیه و زمان رونق بازار، از ماه ها پیش راهکارهایی در حال بررسی بود.

وی ادامه داد: یکی از این راهکارهای عملی ، تفکیک کردن هسته معاملات بورس از فرابورس و سبک کردن سامانه معاملات در روزهای رونق بازار بود که از امروز عملی شد. به همین دلیل در حالی از امروز معاملات این دو بازار از هم تفکیک شده که برخی از کارگزاران خواهان فرصت بیشتر برای چیدمان سفارش های خرید و فروش شدند. به همین علت ، زمان شروع امروز معاملات با تاخیر همراه شد.

وی دربرابر این سئوال که با این اوصاف ، آیا در آینده خبری از اختلال سامانه معاملات نخواهد بود؟ توضیح داد: خیر. انتظار می رود با این تکفیک دو بازار و همچنین حضور کارشناسان آتوس در تهران ، دیگر اختلالی در کار نباشد.

به گفته وی هنوز تصمیمی برای تمدید زمان معاملات امروز گرفته نشده است و درصورت چنین تصمیمی ، اطلاع رسانی رسمی می شود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ