کد خبر: ۸۴۴۷۴
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۳/۳۰

لباس قرمز تیم ملی ایران برای بازی حساس امشب و حضور ۱۵ هزار ایرانی

لباس قرمز تیم ملی ایران برای بازی حساس امشب و حضور ۱۵ هزار ایرانی

درحالی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم اسپانیا امشب با لباس قرمز به زمین بازی خواهد رفت که انتظار می‌رود ۱۵ هزار هوادار ایرانی برای تماشای این دیدار به ورزشگاه کازان بروند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق،تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم اسپانیا با لباس قرمز به زمین بازی خواهد رفت. دو تیم ملی ایران و اسپانیا امشب در کازان برابر هم به میدان خواهند رفت.

در جلسه پیش از این بازی تعیین شد ایران با لباس قرمز برابر ماتادورها به میدان برود و اسپانیا نیز با لباس بازی قبلی خود یعنی سفید در این دیدار بازی خواهد کرد. همچنین جانی اینفانتینو رئیس‌ سوئیسی فیفا پس از دیدار با رئیس‌جمهور تاتارستان دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا از گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تماشا خواهد کرد.

به گزارش روزنامه ورزشی آ.اس اسپانیا، همانند بازی ایران - مراکش، 15‌ هزار هوادار ایرانی به کازان روسیه سفر خواهند کرد تا چهارشنبه‌شب این تیم را مقابل اسپانیا تشویق کنند. فوتبال، مردم ایران را متحد کرده به‌طوری‌که این روزها فقط تیم ملی‌ مهم است. این موضوع در سن‌پترزبورگ با حضور 20‌ هزار ایرانی در ورزشگاه در دیدار با مغرب مشاهده شد.

هجوم روز چهارشنبه نیز در شهر کازان تکرار خواهد شد، جایی‌ که تیم ملی‌ ایران به مصاف اسپانیا خواهد رفت. ظرفیت ورزشگاه کازان آرنا 42‌هزارو 873 نفر است که از ظرفیت 67‌ هزار نفری ورزشگاه سن‌پترزبورگ کمتر است اما این مهم نیست زیرا انتظار می‌رود 15 هزار هوادار ایرانی به این ورزشگاه بروند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ