کد خبر: ۱۸۰۲۱۷
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

برف و باران دو روزه در اغلب مناطق ایران و کاهش ۳ تا ۸ درجه ای دمای شمال
مدیرکل سازمان هواشناسی اعلام کرد:

برف و باران دو روزه در اغلب مناطق ایران و کاهش ۳ تا ۸ درجه ای دمای شمال

مدیرکل سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در اغلب مناطق ایران طی امروز و فردا و کاهش ۳ تا ۸ درجه ای دما در نوار شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی اعلام کرد: امروز به دلیل شدت و تداوم بارش در استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و جنوب کرمان هشدار سطح قرمز هواشناسی صادر شده‌ و گستره بارش به تدریج همه مناطق به جز نوار شمالی را که بارش پراکنده دارد، فرا می‌گیرد.

وی افزود: امشب در هرمزگان و جنوب استان‌های بوشهر، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی ، زاگرس مرکزی، شرق و غرب ایران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز با ورود سامانه بارشی جدید شدت بارش در نیمه جنوبی افزایش‌ می یابد . در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان‌ و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد ، چهارمحال بختیاری ،خراسان‌جنوبی بخش‌هایی از خراسان‌ رضوی، اصفهان، یزد، ایلام و لرستان ، جزایر خلیج‌فارس و تنگه هرمز بارش باران ، رعد و برق ، وزش باد شدید در نواحی مستعد ریزش تگرگ و در ارتفاعات و مناظق سردسیر بارش برف پیش‌بینی شده و در بخش‌هایی از ارتفاعات البرز، نواحی شمال غرب و غرب ایران بارش پراکنده باران و برف انتظار می‌رود.

ضیائیان گفت : فردا فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق گسترش‌ یافته و برای نوار شمالی کاهش 3 تا 8 درجه ای دما انتظار می‌رود.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه‌ ابری تا ابری و در صبح همراه با بارش پراکنده و غبار صبحگاهی و حداقل و حداکثر دما  5 و 10 درجه سانتیگراد است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ