کد خبر: ۲۲۲۴۶۹
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۲۹

جلسه بدون نتیجه کابینه جنگ اسراییل و ادعای پاسخ نظامی در کنار تحریم و...

جلسه بدون نتیجه کابینه جنگ اسراییل و ادعای پاسخ نظامی در کنار تحریم و...

مسئولان اسرائیل مدعی شدند علاوه بر پاسخ نظامی به ایران، اقدامات دیپلماتیک مانند تحریم و معرفی سپاه به عنوان سازمان تروریستی آغاز شده اما جلسه کابینه جنگ، تصمیمی نگرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین فعل و انفعالات از تبعات حمله بی سابقه ایران به اسرائیل نشان می دهد جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه اقدام ایران در پاسخ به حمله به کنسولگری تهران در دمشق بود، اعلام کرد: تل‌آویو نباید با حمله تلافی‌جویانه، تنش‌های  منطقه را تشدید کند. زیرا رویارویی منطقه‌ای به نفع هیچ کس نیست.

براساس این گزارش، وزیر خارجه اسرائیل هم گفت: همراه با پاسخ نظامی، اقدامات دیپلماتیک در پاسخ به حمله ایران آغاز شده و در نامه‌ای به ۳۲ کشور  خواسته شده تا سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی معرفی و تحریم‌های بیشتری علیه برنامه موشکی ایران اعمال شود.

طبق گزارش ان‌بی‌سی هم انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود و در خارج از ایران است اما  تلویزیون اسرائیل اعلام کرد طرحی برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران به عنوان جایگزین حمله مطرح شده است.

در آخرین رویداد هم کابینه جنگ اسرائیل درباره نحوه پاسخ به حمله تلافی‌جویانه ایران، تشکیل جلسه داد اما از قرار معلوم و طبق اعلام شبکه ای‌بی‌سی، تصمیمی گرفته نشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ