کد خبر: ۱۰۸۷۹۸
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۹/۱۱

سرانجام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش

سرانجام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش

مدیرکل امور اقتصادی خوزستان گفت: مطالبات کارگران از جمله پرداخت دو ماه حقوق، تمدید دفترچه‌های درمانی بیمه فعالیت از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امید بن عباس در محل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور مسئولان اقتصادی و دادستانی استان خوزستان به تسنیم گفت: فعالیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از امروز رسما حسب پیگیری‌های قبلی و دستور استاندار خوزستان و تلاش‌هایی انجام شد، فعالیت را آغاز کرد.

وی ادامه داد: با گام‌هایی که در راستای تحقق مطالبات کارگران از جمله پرداخت دو ماه حقوق، تمدید دفترچه‌های درمانی بیمه، انتصاب کیومرث کاظمی به عنوان مدیراجرایی کارخانه هفت تپه و اختیاراتی از سوی بخش خصوصی شرکت برای انجام کار به وی داده شد و شروع به فعالیت کرد.

امید بن عباس افزود: باحضور هیئتی از بخش اقتصادی استان خوزستان و مسئولان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش و مسئولان محلی به ریاست دادستان استان و پس از گفت وگو با کارگران، طی جلسات مکرر در چند روز اخیر و در میان گذاشتن اقدامات انجام شده با کارگران شرکت، نهایتا زمینه برای شروع مجدد کارخانه نیشکر هفت تپه فراهم و از امروز رسما کارخانه وارد فاز اجرایی شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ