کد خبر: ۱۵۴۷۶۶
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۱

معامله خرید ساختمان جدید سازمان بورس قطعی شد

معامله خرید ساختمان جدید سازمان بورس قطعی شد

مدیریت سرمایه گذاری امید از قطعیت فروش ملک امید ۲ به سازمان بورس و ثبت درآمد حاصل از آن در دفاتر برای سال مالی منتهی به دی ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید از قطعیت فروش ملک امید دو به سازمان بورس و ثبت درآمد حاصل از آن در دفاتر برای سال مالی منتهی به دی 99 خبر داد.

براین اساس، حسنعلی قنبری مدیرعامل "وامید" درخصوص نتیجه برگزاری مزایده فروش ملک امید دو اعلام کرد: با توجه به قطعیت معامله و امضای قرارداد فروش توسط طرفین معامله، درآمد حاصل از فروش ساختمان فوق به مبلغ ۲۱۰.۱ میلیارد تومان در سال مالی منتهی به دی ۹۹ در دفاتر ثبت شد.

این مبلغ معادل ۱.۷ درصد مجموع دارایی ها و ۴۲ درصد از درآمد فروش سرمایه‌گذاری‌ها در سال مالی ۹۸ است.

براساس این گزارش، اسفند سال قبل بود که سازمان بورس و اوراق بهادار ، برنده مزایده این ساختمان به ارزش 616.5 میلیارد تومان شده بود .

بررسی ها نشان می دهد این ساختمان از چند سال پیش برای فروش گذاشته شده و قرار بود بانک سپه ( مالک اصلی سرمایه گذاری امید ) اقدام به خرید کند که منتفی شد.

همچنین مسئولان سازمان بورس دو سال پیش با بازدید از این ساختمان 29 طبقه ایی ( شامل سه طبقه تجاری ، 20 طبقه اداری ، و باقی پارکینگ و دارای 608 واحدی) ، بررسی های اولیه را انجام دادند که در نهایت منجر به خرید این ساختمان شد. 

در این میان ، یکی از مسائل اصلی ساختمان ، استقرار در ورودی طرح ترافیک اصلی ( از قسمت شمال خیابان قانم مقام فراهانی ) بود و هست که از قرار معلوم با هماهنگی شهرداری تهران ، پلیس راهنمایی و رانندگی و... دوربین طرح ترافیک به کمی پایین منتقل خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۴/۱
0
0
پاسخ
یعنی قبلا قطعی نبوده
پس اگر قطعی نبوده برای چی در درآمد سال 98 لحاظ کردی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ