کد خبر: ۱۷۲۴۱۵
۰:۳ - ۱۴۰۰/۵/۲

شعبه مجازی بانک صادرات به ۴۵ هزار نفر خدمات داد + مزایا
طی ۹ ماه از زمان راه اندازی:

شعبه مجازی بانک صادرات به ۴۵ هزار نفر خدمات داد + مزایا

شعبه مجازی بانک صادرات طی ۹ ماه از زمان راه اندازی به بیش از ۴۵ هزار درخواست برای استفاده از انواع خدمات این بانک بورسی پاسخ داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات اعلام کرد: شعبه مجازی سپهر (شمس) که از 15 شهریور سال گذشته با عنوان سامانه پیشخوان مجازی خدمات الکترونیکی راه اندازی شده تاکنون به ۴۵ هزار درخواست پاسخ ‌دهد .

براساس این گزارش،سامانه شمس بانک صادرات هم‌جهت با رویکرد بانک برای تحول دیجیتال و راه‌اندازی شعب جدید و متناسب با نیازهای قرن پانزدهمی مشتریان، بخشی از وظایف ارائه خدمات غیرحضوری و برخط را به عهده دارد و طبق استانداردهای جهانی ارائه بروزترین خدمات بانکی و مالی را ادامه خواهد داد.

این سامانه با مزیت کاربری آسان، سرعت و امنیت بالا، خدمات نوین بانکداری الکترونیکی را از طریق اینترنت و به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کند و ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رفت‌وآمد، آسودگی خاطر را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

افتتاح حساب، استفاده از خدمات الکترونیک کارت و همراه بانک، رفع سوء اثر چک، وام ازدواج و تهیه جهیزیه، فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات در کنار درخواست اینترنتی تسهیلات و تعهدات، دریافت دسته‌چک، و ثبت‌نام در سامانه درخواست تعویق اقساط تسهیلات، پرداخت وام اقشار ویژه، درخواست برای کارت اعتباری همیاران سپهر و وام اشتغال‌زایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله خدماتی هستند که از طریق این سامانه به مشتریان ارائه ‌شده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ