کد خبر: ۲۱۴۵۰۰
۰:۰ - ۱۴۰۲/۷/۱۳

درخواست عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس درباره نامه محرمانه نرخ خوراک
به مدیران سازمان اعلام شد:

درخواست عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس درباره نامه محرمانه نرخ خوراک

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، گفت: مدیران سازمان بورس باید بعد از گذشت سه ماه از انتشار نامه محرمانه‌ای درباره مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی، شفاف سازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس به ایسنا، گفت: با وجود گذشت بیش از سه ماه از انتشار نامه محرمانه‌ای درباره مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها همچنان افکار عمومی و اهالی بازار سرمایه منتظر روشن شدن و پشت پرده این نامه و انتشار اسامی کسانی هستند که دسترسی به اطلاعات نهانی داشتند.

وی افزود: در شورای عالی بورس جلسه‌ای تشکیل و سازمان بورس ملزم شد تا موضوع را به طور جدی پیگیری کند. همچنین اسامی متخلفان احتمالی منتشر شده و اکنون بعد از گذشت سه ماه این اتفاق رخ نداد. از سازمان بورس تقاضا می شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن اسامی متخلفان شناسایی و کسانی را که دسترسی به اطلاعات نهانی دارند انتشار یابد.

علیزاده ادامه داد: جای تعجب است که چرا تاکنون سازمان بورس به این موضوع پاسخی نداده و افکار عمومی خواستار دانستن این است که آیا ارتباط مالی و سهامداری بین مدیران سازمان بورس و کسانی که اطلاعات پنهانی دارند، وجود داشته یا خیر و برای روشن شدن موضوع، شفاف سازی مدیران بازار سرمایه انتظار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ