کد خبر: ۲۱۴۷۴۲
۱۱:۵ - ۱۴۰۲/۷/۲۳

فروش خودروهای فراری با بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی امکان پذیر شد

فروش خودروهای فراری با بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی امکان پذیر شد

مدیر بازاریابی و بازرگانی شرکت خودروسازی فراری ایتالیا از آغاز فروش محصولات این شرکت در آمریکا با بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، انریکو گالی‌‌یِرا مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی فراری ایتالیا، اعلام کرد: این شرکت فروش محصولات در آمریکا به ارزهای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرده و قرار است این سیاست در بازارهای اروپایی و با توجه به درخواست افراد ثروتمند اجرایی شود.

وی افزود: صنعت استخراج ارزهای مجازی اقداماتی در راستای کاهش تولید آلایندگی با استفاده از نرم‌افزارهای جدید و توسعه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را در دستورکار قرار داده و همین امر موجب شده فراری فروش محصولات به ارزهای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرایی کند.

گالی‌یرا ادامه داد:‌ فراری در نیمه نخست سال ۱۸۰۰ دستگاه خودرو به آمریکای شمالی ارسال کرده که بخشی از آنها در بازار این کشور عرضه شده و با این اقدام خرید خودروهای فراری توسط مشتریانی صورت میگیرد که تا پیش از این توان پرداخت پول خودروهای فراری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتند اما لزوما مشتری این شرکت نبودند.

بر اساس این گزارش این شرکت ایتالیایی که قیمت خودروهای آن بین ۲۰۰ هزار تا بیش از ۲ میلیون دلار است در سال گذشته، ۱۳.۲ هزار خودرو فروخته است. ۴۶ درصد خودروهای فراری هم در نیمه نخست سال به اروپا و خاورمیانه و آفریقا صادر شد.

همچنین شرکت تولید خودروهای برقی تسلا دو سال پیش فروش به بیت‌کوین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کلید زد اما پس از مدتی ایلان ماسک بنیان‌گذار این شرکت و ثروتمندترین فرد جهان به علت نگرانی‌های زیست‌محیطی در فرایند استخراج بیت‌کوین، روند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوقف کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ