کد خبر: ۲۱۷۰۱۶
۰:۰ - ۱۴۰۲/۹/۱۱

ادعای حذف صف انتظار کارت سوخت و عدم اعلام علت  اصلی ۳۰۰ هزار بلاتکلیف!

ادعای حذف صف انتظار کارت سوخت و عدم اعلام علت اصلی ۳۰۰ هزار بلاتکلیف!

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ، مدعی حذف صف انتظار کارت سوخت و نبود مشکلی برای صدور خبر داد اما علت اصلی وجود ۳۰۰ هزار کارت در باجه‌های معطله را اعلام نکرد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جعفر سالاری‌نسب با ادعای اینکه هیچ فردی در صف انتظار ثبت درخواست صدور کارت سوخت قرار نداشته و اطلاعات متقاضیان 48 ساعت بعد از ثبت نام برای صدور کارت سوخت ارسال می‌شود به تسنیم، گفت: فرآیند صدور کارت سوخت از زمان ثبت یک‌ماه بود اما با راه‌اندازی سامانه برخط طی دو ماه آینده به 10 روز کاهش خواهد یافت و نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس 10+ نخواهد بود.

وی افزود: روزانه 15 هزار نفر درخواست صدور کارت سوخت اعم از کارت المثنی و نوشماره می‌کنند اما ظرفیت صدور 45 هزار کارت در روز وجود دارد. بنابراین مشکلی برای صدور کارت سوخت نیست.

سالاری‌نسب ادامه داد:‌ در ماه‌های ابتدای سال حدود 450 هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست بود اما هم‌اکنون بع حدود 300 هزار کارت رسیده و متقاضیان باید به ادارات پست منطقه مراجعه کنند.

براساس این گزارش، وی علت اصلی بلاتکلیفی فعلی 300 هزار کارت سوخت در ادارات پست را اعلام نکرد که ناشی از عدم اقدام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفت در بروز رسانی آدرس قبلی متقاضیان کارت سوخت المثنی است.

به طوریکه با وجود اعلام آدرس جدید متقاضیان کارت سوخت المثنی، کارت به آدرس قبلی و مندرج در اطلاعات شرکت ملی پخش فراورده‌های نفت ارسال می شود و متقاضی از زمان و محل دریافت کارت سوخت بی اطلاع می ماند!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ