کد خبر: ۲۲۱۵۸۸
۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

پرسپولیس احتمالا تحت پوشش وزارت کار قرار می گیرد/ وعده حل مالکیت
مدیرعامل باشگاه:

پرسپولیس احتمالا تحت پوشش وزارت کار قرار می گیرد/ وعده حل مالکیت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: این باشگاه تحت پوشش یک وزارتخانه خاص و احتمالاً وزارت کار قرار می گیرد و مالکیت آن ظرف چند روز آینده حل می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا درویش در خصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی بابت رد دیون دولت، گفت: این مسائل فراتر از باشگاه، هیات مدیره، مدیرعامل و حتی فراتر از وزارت ورزش و وزارتخانه است و دولت تصمیم گیری می کند. کسانی که تصمیم می گیرند باید پاسخگو باشند.

وی افزود: وزیر ورزش اعلام کرده بحث مالکیت بطور کامل مرتفع شده و پرسپولیس تحت پوشش یک وزارتخانه خاص و استقلال هم متعلق به جای دیگر است. بحث استاندارد سازی ورزشگاه آزادی هم مطرح شد که رئیس شرکت تجهیز عوامل را بسیج کرده بودند تا مجوزهای لازم را بگیرند و ظرف یکی دو روز آینده مدارک هم بارگذاری می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سه باشگاه عربستانی مالکیت مشترک دارند و ایراد به پرسپولیس و استقلال را فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد. یک تیم باشگاهی نمی تواند با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کند. 4 سال پول پرسپولیس در کنفدراسیون مسدود و مکاتبات بسیاری انجام شد. برای این کار فقط باشگاه نمی تواند کار ساز باشد و مسئولان فدراسیون باید کار کنند.

درویش در مورد اینکه پرسپولیس تحت پوشش کدام وزارتخانه قرار خواهد گرفت، گفت: علی الظاهر تحت پوشش وزارت کار است. یقینا بحث مالکیت ظرف چند روز آینده حل می شود. وزیر ورزش برای حل این دغدغه های هواداران جدی است. همه بابت حذف استقلال از آسیا احساس مسئولیت کردند این مسایل مرتفع خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ