کد خبر: ۶۶۸۱۷
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۸/۱۲

جزئیاتی از کاهش تعرفه رومینگ و وای فای رایگان همراه اول برای زائرین اربعین

جزئیاتی از کاهش تعرفه رومینگ و وای فای رایگان همراه اول برای زائرین اربعین

همراه اول در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین،از کاهش تعرفه رومینگ بین الملل در عراق و ایجاد کانال های ارتباطی گسترده جهت بهبود ارتباط موبایلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت ارتباطات سیار ایران در راستای رفاه حال زائرین اربعین حسینی، تعرفه تماس رومینگ بین الملل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین در عراق را کاهش داد.

بر این اساس از ۱۰ آبان تا ۹ آذر سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای ۱۱۹۰ تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای ۷۹۰ تومان، مکالمه با شماره داخلی عراق دقیقه ای۳۹۰ تومان، ارسال پیامک ۲۵۰ تومان و اینترنت همراه هر مگابایت ۱۹۰ تومان محاسبه می شود و دریافت پیامک رایگان است.

پیش از این، با تخفیف ویژه ای که همراه اول ارائه می کرد، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران ۱۲۰۰ تومان، دریافت مکالمه دقیقه ای۱۰۰۰ تومان، مکالمه داخلی عراق دقیقه ای ۸۰۰ تومان، ارسال پیامک ۵۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۸۰۰ تومان بود.

ارائه وای فای رایگان در 4 نقطه مرزی ایران

علی رغم رایزنی های صورت گرفته برای تخفیف بیشتر در تعرفه های رومینگ و ارائه وای فای رایگان در عراق، متاسفانه همکاری مناسبی از سمت اپراتورهای عراقی صورت نگرفت،از این رو،برای ارائه خدمات ارتباطی هرچه بهتر، در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن های BTS نسبت به اربعین سال گذشته به بیش از ۲ برابر افزایش پیدا کرده و قرار است در این پایانه ها، کارشناسان، زائرین را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

در 4 پایانه مذکور، به منظور پوشش ارتباطی بهتر زائرین پیاده روی اربعین حسینی، وای فای رایگان همراه اول ارائه می شود. استفاده از وای فای همراه اول با نام تجاری وای فای اول، از تاریخ ۹ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته برای مشترکین همراه اول در این 4 نقطه مرزی ایران رایگان است.

قبل و پس از تاریخ ذکر شده، مشترکینی که در این نقاط از وای فای اول استفاده می کنند، چنانچه بسته اینترنت آنها دارای حجم رایگان وای فای اول باشد (بسته های ماهانه۱+۱، ۲+۲ و ۴+۴)، از حجم وای فای آنها و اگر بسته اینترنت آنها هدیه وای فای نداشته باشد، از حجم بسته آنها کسر می شود.

همچنین مشترکینی که بسته اینترنت فعال ندارند، در صورت استفاده از وای فای اول در این نقاط (قبل و پس از تاریخ مذکور)، تعرفه آزاد برای آنها محاسبه می شود. بنابراین توصیه می شود، مشترکین قبل از استفاده در تاریخ های غیر رایگان، یک بسته اینترنت فعال کنند.

انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ