کد خبر: ۹۱۴۰۴
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۵/۲۲

آمار
معاون بازاریابی و فروش اعلام کرد:

آمار "خودرو" از ثبت نام ۵ ماهه و قول تحویل سریع و فروش های جدید

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام ثبت نام ۲۷۴ هزار نفر از شرایط با ثبات تولید در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تحویل خودرو با سرعت بالاتری انجام و تاخیر در تعهدات به شدت کاهش می یابد و برنامه های فروش جدید اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مصطفی خان کرمی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر اقتصاد و صنعت خودرو گفت: ایران خودرو با هدف تنظیم شرایط بازار و تامین نیاز مشتریان حقیقی از تمامی توان در طرح های فروش و پیش فروش استفاده کرد. به طوریکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 274 هزار نفر ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز حدود 350 هزار ثبت نام با موعد تحویل سال 97 انجام شده افزود: "خودرو" برای پیشگیری از واسطه گری و حصول اطمینان از تامین نیاز مشتری نهایی نسبت به اعمال محدودیت های از جمله عرضه فقط از طریق وب سایت، محدودیت ثبت نام خودرو به ازای هرکد ملی یک خودرو و اعمال محدودیت عدم خرید خودرو در ماه های گذشته اقدام کرده است.

این مقام مسئول از ایجاد شرایط با ثبات تولید در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با رسیدن تولید به شرایط ثابت و یکنواخت، تحویل خودرو به مشتریان نیز با سرعت بالاتری انجام و تاخیر در تعهدات به شدت کاهش خواهد یافت.

خان کرمی ادامه داد: در راستای تحویل خودرو به دست مصرف کننده نهایی با بهترین و ساده ترین شرایط ممکن اقداماتی شده و به عنوان مثال در خصوص خودرو بسیار پرطرفدار هایما اس7 که در بینالود استان خراسان رضوی تولید می شود با وجود اینکه امکان فروش نقدی به راحتی میسر بود، با حذف واسطه گری ها نسبت به فروش اقساطی (به دلیل رهنی بودن سند خودروهای اقساطی) اقدام شد.

وی تاکید کرد: با توجه به نوسانات نرخ ارز و شرایط حاکم بر فضای سیاسی و اقتصادی (تهدیدهای تحریمی صنعت خودرو) متاسفانه برخی از قطعه سازان امکان تولید و تامین به موقع قطعات را ندارند و برخی از خودروهای تولیدی این شرکت به همین دلیل تجاری سازی نشده و به جهت کسری، قابلیت واگذاری به مشتریان را ندارند که با تمهیداتی، عداد خودرو های ناقص در حال کاهش است و درهفته های آینده به حداقل یا صفر خواهد رسید.

به گفته وی با برگشت تولید به شرایط عادی ، برنامه های فروش جدید محصولات ایران خودرو اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ