کد خبر: ۲۲۱۶۵۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷

مجوز افزایش سرمایه ۵۰ تا ۴۵۹ درصدی ۷ شرکت دیگر صادر شد
از دو محل:

مجوز افزایش سرمایه ۵۰ تا ۴۵۹ درصدی ۷ شرکت دیگر صادر شد

۷ شرکت مجوز افزایش سرمایه ۵۰ تا ۴۵۹ درصدی را از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های دوده فام، ریخته گری ایران، کویر تایر، ایران ترانسفو، پگاه گلستان، نخریسی و نساجی خسروی خراسان و لیزینگ صنعت و معدن به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 459، 260، 50، 50، 75، 157 و 56 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "شصدف" سرمایه فعلی را از 70 به 391 میلیارد تومان می رساند. 187.8 میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و 133.2 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "خریخت" از 300 میلیارد به 1.08 هزار میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

"پکویر" سرمایه فعلی را از 654 به 977.9 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه صرف می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 977.9 میلیارد به 1.36 هزار میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

سرمایه فعلی "بترانس" از 3.6 به 5.4 هزار میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

"غگلستا" سرمایه فعلی را از 63.5 به 111.5 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد صرف می شود.

سرمایه فعلی "نخریس" از 30 به 77 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح توسعه ای سالن بافندگی اعمال می شود.

"ولصنم" سرمایه فعلی را از 400 به 624.4 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم بازار و توسعه فعالیت لیزینگ صرف می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ