کد خبر: ۱۲۰۳۹۶
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳

صادرات محصولات شرکت بورسی به ۳ کشور حاشیه خلیج‌فارس

صادرات محصولات شرکت بورسی به ۳ کشور حاشیه خلیج‌فارس

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با آغاز صادرات محصولات شرکت زیرمجموعه به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس از افزایش تولیدات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی آذروش در حاشیه بازدید خبرنگاران از شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران گفت: این شرکت بورسی صادرات لوله به عمان و قطر و شیرآلات به عراق را آغاز کرده و تولیدات پس از خروج از رکود از ۱۴ به ۳۳ هزار تن افزایش یافته است."فلوله" برای مهار آب‌های مرزی تولید لوله‌های چدنی و صادرات آنها را آغاز کرده است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت شرکت‌های زیرمجموعه افزود: در گذشته شرکت‌های ورشکسته‌ای داشتیم که مطالبات آنها تا ۵ ماه با تعویق همراه بود اما با برطرف کردن مشکلات حتی یک روز هم معوقات نداریم. همچنین طی سال جاری در شرکت‌های تابعه به حمایت از تولیدات ملی اهمیت ویژه‌ای داده‌ایم و علاوه بر رفع نیاز داخلی در بخش صادرات فعال شده‌ایم.

محمد‌رضا بابایی مدیرعامل شرکت لوله‌ و ماشین‌سازی نیز با اشاره به تمرکز روی کیفیت به عنوان مهم‌ترین استراتژی‌ گفت: این شرکت تولید انواع لوله‌های چدنی، شیر و دیگ بخار را در شبکه آبرسانی به عهده دارد. پس از تامین نیاز داخلی، حضور در بازارهای بین‌المللی و صادرات از اهداف است. طی سال ۹۶ بهره‌وری این شرکت ۱۱۶ درصد رشد را تجربه کرده در حالی که افزایش قیمت‌ها ناچیز بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ