کد خبر: ۱۷۵۱۰۹
۰:۰ - ۱۴۰۰/۶/۲۳

مجوز افزایش سرمایه ۲۶۱، ۶۷ و ۴۷ درصدی سه شرکت صادر شد
از سه محل:

مجوز افزایش سرمایه ۲۶۱، ۶۷ و ۴۷ درصدی سه شرکت صادر شد

سه شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه ۲۶۱، ۴۷ و ۶۷ درصدی را از سه محل سود انباشته، تجدید ارزیابی و مطالبات و آورده نقدی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت تاید واتر خاورمیانه، سرمایه گذاری رنا و تامین سرمایه لوتوس پارسیان به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 261، 47 و 67 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "حتاید" سرمایه فعلی را از 195 به 703.5 میلیارد تومان می رساند. 111.5 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 397 میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

همچنین سرمایه فعلی "ورنا" از 796 میلیارد به 1.16 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

در این میان، "لوتوس" سرمایه فعلی را از 900 میلیارد به 1.5 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

مجمع فوق‌العاده می تواند با انجام مرحلۀ دوم افزایش سرمایه از 1.5 به‌ 2.5 هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آوردۀ نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به‌مدت 2 سال به هیات‌ مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ