کد خبر: ۲۱۳۵۷۵
۰:۰ - ۱۴۰۲/۶/۷

خبر خوش خاندوزی با تاخیر اعلام شد: محاسبه نرخ خوراک پتروشیمی به روش قبل
تا پایان برنامه هفتم:

خبر خوش خاندوزی با تاخیر اعلام شد: محاسبه نرخ خوراک پتروشیمی به روش قبل

وزیر اقتصاد، وعده خبر خوش صنایع بورسی را با تاخیر اعلام کرد و از بازگشت محاسبه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها به فرمول سابق و با سقف قیمت گاز صادراتی تا پایان برنامه هفتم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان خاندوزی در حالی شنبه وعده اعلام خبر خوش صنایع بورسی را برای یکشنبه داده بود که با عدم تحقق به موقع این قول ، اعلام کرد: دولت طبق تبصره ۱۴ قانون بودجه مکلف شده بود ۲۷۵ هزار میلیارد تومان از محل فروش داخلی گاز، سوخت و خوراک و ... کسب درآمد کند اما دستیابی به این رقم نیازمند قیمت هایی شبیه مصوبه‌ای بود که انتهای خرداد در هیات وزیران ابلاغ شد.

وی افزود: این مصوبه از دو جهت مورد ایراد هیات تطبیق مصوبات قرار گرفت. اول از جهت مُهر محرمانه ای که به اشتباه بر روی این مصوبه درج شده بود و دوم از جهت زمان اجرا که بجای ابتدای فروردین از روز ابلاغ مصوبه یعنی پایان خرداد در نظر گرفته بود. هیات دولت نه تنها این دو ایراد هیات تطبیق را رفع کرد بلکه با هدف اولویت ثبات و سودآوری صنایع بیش از تامین بودجه در مصوبه قبلی تجدید نظر کرد.

خاندوزی ادامه داد: مصوبه نهایی همانند فرمولی که از سال ۹۴ تا سال قبل تعیین می شد و با محاسبه سقف قیمت گاز صادراتی ایران برگشت و به هیات تطبیق مصوبات مجلس ارسال خواهد شد. برای آنکه گام مهم‌تر پیش‌بینی پذیری آینده برداشته شود این مصوبه تا پایان برنامه هفتم توسعه تمدید شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۶/۷
0
0
پاسخ
رانتی ها دلالها سئو سود کردند در سقف فروختند حالا در کف خرید دارند بینوا درمانده اون سهامدار خرد حقیقی که بدون اطلاع خبری و رانت در زیان ضرر ۲۰۰درصدی طی این سه سال به سود همگام با تورم نرسیده اصل سرمایه اش هم آب رفته .....
» ناشناس | ساعت ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۶/۷
0
0
پاسخ
خب حالا ضرر و زیان هنگفتی که به سهامداران حقیقی وارد شده چی میشه؟ کی باید پاسخگو باشه ؟ کی باید اون ضرر و زیان سهامداران را جبران کنه؟ اینها همه جای سوال باقی‌مانده. خاندوزی ... با عشقی .... باعث سقوط بورس شدند.

پاسخ:
» ناشناس | ساعت ۲۰:۹ - ۱۴۰۲/۶/۷
0
0
پاسخ
چرا از اول چنین تصمیم اشتباهی گرفته شد؟در حالیکه همه کار شناسان بورس بر غلط بودن آن تصمیم تاکید داشتند
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ