کد خبر: ۲۲۲۳۸۳
۱۰:۱ - ۱۴۰۳/۱/۲۶

واکنش اولیه بورس به حمله با کاهش قیمت ۷۵۳ سهم و نزول شاخص !

واکنش اولیه بورس به حمله با کاهش قیمت ۷۵۳ سهم و نزول شاخص !

معاملات دومین روز هفته بورس متاثر از حملات سپاه به اسرائیل شده و با افت قیمت ۷۵۳ نماد و عبور ارزش صفوف فروش از مرز ۳.۱ هزار میلیارد تومان در حال انجام است !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات امروز بازار سهام و بعد از ریزش 54 هزار واحدی دیروز در حالی آغاز شد که با آغاز حملات موشکی ایران به اسرائیل از حوالی ساعت 12 شب گذشته، سازمان بورس صبح امروز جلسه فوق العاده ای برگزار کرد و تصمیم گرفت دامنه نوسان کلیه نمادهای سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی به مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی نیز به مثبت و منفی 2 درصد محدود شود.

بر اساس این گزارش، با این اواصاف معاملات امروز با تمهیدات سازمان بورس برای جلوگیری از اثر هیجانات درحالی شروع شده که حدود 98 درصد از نمادهای بازار معادل 753 شرکت، منفی و قرمز رنگ شده اند! مجموع ارزش صفوف فروش هم رو به افزایش بوده و از مرز 3.4 هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

شرکت های فولاد مبارکه، ملی مس، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت، پتروشیمی نوری، پتروشیمی بوعلی و پالایشگاه بندرعباس با گذشت یک ساعت از معاملات اثر منفی 271 تا بیش از 1551 واحدی در شاخص داشته اند تا این متغیر با افت بیش از 8.3 هزار واحدی به کانال 2.1 میلیونی نزول کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ