کد خبر: ۲۲۲۳۶۳
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۲۶

ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد: از ۶ صبح تا ۱۳ ظهر
برای سه ماه:

ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد: از ۶ صبح تا ۱۳ ظهر

مدیرعامل توانیر اعلام کرد: در راستای مدیریت مصرف برق در تابستان، ساعات کارت ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به حضور بخش های مختلف در طرح های مدیریت مصرف برای تامین برق پایدار در تابستان، گفت: شروع فصل گرما، افزایش مصرف برق ناشی از ورود سیستم های سرمایشی به بیش از 30 هزار مگاوات می رسد که تغییر ساعات کار ادارات به عنوان یکی از راهکارهای مدیریت بار شبکه در تابستان است.

وی افزود: با اخذ موافقت دولت، ساعات کارت ادارات در فاصله  15 خرداد تا 15 شهریور از ساعت 6 صبح  تا 13 خواهد بود. این طرح سال گذشته نیز اجرا شده بود که با تاکید رییس جمهور در خصوص آغاز بکار متروها، مهدهای کودک و شناوری ابتدای صبح کارمندان، رضایت نسبی را براساس نظرسنجی ها، کسب کرد.

رجبی مشهدی ادامه داد: اجرای این طرح سال گذشته موجب صرفه جویی 850 مگاواتی در مصرف برق شد که معادل مصرف دو یا سه استان بود. وسایل سرمایشی در ادارات واقع در اقلیم معتدل، یک ساعت زودتر از خاتمه کار و در مناطق گرمسیر همزمان با پایان ساعت کار خاموش می شود. هدف گذاری سال جاری برای صرفه جویی از محل اجرای این طرح 1500 مگاوات است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ