کد خبر: ۲۲۲۳۸۵
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۱/۲۶

پایان عملیات حمله ایران به اسرائیل و موفقیت بیش از حد انتظار + پیام به آمریکا
گزارش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده سپاه از:

پایان عملیات حمله ایران به اسرائیل و موفقیت بیش از حد انتظار + پیام به آمریکا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه با اعلام توضیحاتی در مورد حمله بی سابقه ایران از پایان عملیات و موفقیت بیش از حد انتظار خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرلشکر محمد باقری درباره حمله بی سابقه بامداد امروز ایران به مواضعی در اراضی اشغالی، اعلام کرد: این عملیات منتج به نتیجه بوده و پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ آن نیست. گنبد آهنین هم نتوانست مقابله قابل توجهی داشته باشد ولی اگر رژیم صهیونیستی اقدامی چه در خاک ایران و چه در مراکز متعلق در سوریه یا کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی بزرگ‌تر خواهد بود.

عملیات دیشب ایران به نحوی طرح‌ریزی شد که هم مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم را برای عملیات صهیونیست ها علیه ساختمان کنسولی تامین می‌کرد در ارتفاعات جبل الشیخ در مرز فلسطین اشغالی با سوریه مورد هدف قرار گیرد و هم پایگاه هوایی نواتیم که هواپیماهای اف 35 برای هدف قرار دادن کنسولگری در دمشق از آنجا حرکت کرده بودند مورد هدف قرار گیرد. هر دو این مراکز در حد قابل توجهی مورد انهدام قرار گرفتند و از کار افتادند.

توانایی ایران در حدی بود که بتواند عملیات موشکی و پهپادی ده‌ها برابر بزرگتر از این علیه رژیم صهیونیستی داشته باشد اما این کار را انجام نداد و سعی شد در حد  تنبیه این عملیات انجام شود و مراکز جمعیتی و اقتصادی زده نشد تا ارتش جنایتکار و متجاوز صهیونیستی بداند اقدام آنها بدون پاسخ نمی‌ماند.

همچنین از طریق سفارت سوئیس به آمریکا پیام داده شد که اگر در اقدامات تجاوز گرانه بعدی صهیونیست ها مشارکتی داشته باشد پایگاه و نفرات آمریکا در منطقه امنیتی نخواهند داشت.

گزارش فرمانده کل سپاه

حسین سلامی فرمانده کل سپاه هم اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ایران حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار خواهند گرفت.

دفاع عمیق و چند لایه ای را رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در حریم هوایی فلسطین اشغالی ایجاد کرده بودند که عبور از این سیستم چند لایه و پیشرفته کار بسیار سخت و مستلزم این بود که نبوغی در طراحی در این حمله باشد. ده ها فروند پهباد و کروز و بالستیک توانستند این لایه های به ظاهر عمیق دفاعی را در هم بشکند و اهدافی در  سرزمین رژیم صهیونیستی مورد هداف قرار دهند.

تا این لحظه اطلاعات در مورد تمام اصابت ها کامل نیست اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش های دقیق، مستند و میدانی نشان دهنده آن است که که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.

مردم ساکن سرزمین های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغال رژیم صهیونیستی و آمریکا تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده و متوجه شده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ