کد خبر: ۲۲۲۳۸۸
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۱/۲۶

تکذیب هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی جایگاه‌های عرضه سوخت

تکذیب هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی جایگاه‌های عرضه سوخت

هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی جایگاه‌های عرضه سوخت، تکذیب و اعلام شد این رویداد ناشی از شادی مردم به دلیل حمله ایران به اسرائیل بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا نواز سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت در واکنش به شرایط غیرعادی جایگاه‌های عرضه سوخت به تسنیم، اعلام کرد: در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در بامداد امروز، برخی هموطنان در شهرهای مختلف برای شادی و انجام مراسمی به خیابان‌ها آمدند که این افزایش تردد، نیاز به سوخت‌گیری را به دنبال داشت.

وی افزود: برخی هموطنان نیز در ساعات بامداد و صبح امروز، مراجعاتی بیش از روزهای عادی به جایگاه‌های عرضه سوخت داشتند اما نه در ساعات بامداد و نه در ساعات صبح امروز، به‌هیچ وجه مردم به پمپ‌بنزین‌ها هجوم نکردند و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت رخ داد و اخبار برخی رسانه‌های معاند از صف‌های بنزین، بزرگ‌نمایی و غیرواقعی است. بنابراین شرایط سوخت‌گیری، کاملا عادی است و هیچ‌ اختلالی نیست.

به گفته نواز، تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها به شرایط پیش از نوروز بازنگشته‌ و بیشتر از ایام پیش از نوروز است. بنابراین در تهران و کلانشهرها به ازای هر سکو، یک کارت آزاد در جایگاه‌ها وجود دارد. در دیگر نقاط نیز به ازای میزان تردد به ازای هر دو سکو یک کارت آزاد و یا به ازای هر جایگاه یک کارت آزاد وجود دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ